ckbloppis.blogg.se

CK´s Bloppis!

Nyinkommet!

Publicerad 2012-09-30 10:49:58 i Bloppis, Bloppis,

Då var det dags att lägga upp lite nya plagg igen. Och idag kommer det första damplagget att läggas upp vilket öppnar upp en helt ny kundkrets och förhoppningsvis gör fler nöjda. 
 
Vi börjar med damplagget, vilket är en mycket snygg skorta från The Shirt Factory i storlek Large. Mycket härligt material som det mer eller mindre alltid är från The Shirt Factory. 250 kronor vill jag ha för detta underbara plagg.
 
Vi går vidare med ytterligare en skjorta från The Shirt Factory i storlek 45 för män. Precis som föregående plagg så har denna ett bra material och är helt utan fel. Detta plagg vill jag ha 275 kronor för.
 
Har även fått en en härlig vit tröja från Marc O´Polo med mycket god kvalitet i storlek XL.Den höga kragen är
härlig så här under hösten när kylan tränger sig på. Denna skönhet vill jag ha 350 kronor för.

 
Slutligen så har jag en extremt härlig höstig turtleneck från Tiger Of Sweden i storlek XXL. Även denna vill jag ha 350 kronor för.

Kommentarer

Postat av: Bonnie

Publicerad 2012-10-02 19:35:12

Älskar den första, är helt insnöad på vinrött just nu!

Svar: Den är inte riktigt vinröd dock.. bilden är lite missvisande.. Kan skicka andra bilder om du är intresserad?
CK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CK

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela