ckbloppis.blogg.se

CK´s Bloppis!

Bloppis

Publicerad 2012-09-22 10:51:55 i Bloppis,

Denna blogg kommer att yrkas som min personliga bloppis då jag har/får in en hel del kläder som jag antingen inte behöver eller har plats för. Därför försöker jag hitta nya ägare som vill ha dem. 
 
När det gäller priser på plaggen så är de inte prutbara. Jag sätter alltid ett rimligt pris, utefter inköpspriset på varan samt kvalité. När det kommer till frakt av era inköp är jag dock mer öppen för förslag samt erbjudanden. Jag tänkte börja med gratis frakt vid köp av fem plagg oavsett vart i Sverige ni bor. 
 
Det kommer alltid vara god kvalitet på det jag lägger upp. Era beställningar kommer alltid att skickas nytvättade och strukna ( innan överlämning till respektive valt fraktbolag). Hur vi gör med betalning tar vi via kontakt efter eran beställning är laggd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CK

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela